Egy kutatás szerint, melyet a Michigani egyetemen végeztek, a gyömbérkivonat csökkenti a vastagbél gyulladását. Ez az első lépés afelé, hogy kiderüljön, használható-e a gyömbér a vastagbélrák megelőzésére.
Egy vizsgálat eredményeképpen amerikai kutatók megállapították, hogy a fagyasztva szárított (liofilizált) földieper fogyasztásával megelőzhető lehet a nyelőcsőrák.
Az amerikai rákkutató intézet jelentése szerint ebben az évben közel 150 ezer vastag- és végbélrákos esetre számítanak az Egyesült Államokban.
Az Egyesült Államokban a negyedik leggyakoribb betegség a vastagbélrák, csupán 2008-ban 150 ezer új esetet diagnosztizáltak. Az elmúlt 15 éven azonban nagymértékben megnőtt az előrehaladott állapotú betegek túlélési aránya.
A Pittsburgh-i Orvosi Iskola kutatói egy olyan oltás tesztelésébe fogtak, ami segíthet megelőzni a vastagbélrákot azoknál a pácienseknél, akik nagy kockázattal számíthatnak erre a betegségre. Ha a vakcina hatékonynak bizonyul, kiválthatja a rendszeres szűrővizsgálatokat és a vastagbéltükrözést, ami ma elengedhetetlen a korai rák felismeréséhez.
1 | 2 | 3
LEGJOBB CIKKEK
LEGOLVASOTTABB CIKKEK
1 | 2 | 3