Aki mértékkel iszik alkoholt, nem károsítja az egészségét. Az "International Scientific Forum on Alcohol Research" orvosai és tudósai jelentették ezt ki, akik kritikusan reagáltak az Egészségügyi Világszervezet (WHO) egyik jelentésére.
A legtöbben biztosan tanúi voltunk már annak, ahogy egyébként intelligens emberek alkohol hatására zavaró vagy ostoba dolgokat tesznek vagy mondanak.
Ha a tizenévesnek szabad apa és anya felügyelete mellett alkoholt fogyasztania, később meggyűlhet a baja az ivással, állapították meg amerikai kutatók.
Az életkor előrehaladtával szervezetünk rosszabbul reagál az alkohol hatásaira. Idősebb embereknek már egy-két pohár ital is megárt, ráadásul ennek nincsenek is tudatában. A gainesville-i egyetem kutatója kísérlettel igazolta ezt az állítást.
Amerikai kutatók szerint megjósolható, kiből lesz később alkoholista, annak alapján, hogy fiatal korában hogyan reagál az alkoholra.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6
LEGJOBB CIKKEK
LEGOLVASOTTABB CIKKEK
1 | 2 | 3 | 4 | 5